За туриста



Информация и необходими документи за туристи:



За резервация:

За да направите резервация са необходими:         
- Личните данни на всички пътуващи: Три имена на латиница по международен паспорт;
- Единен граждански номер (ЕГН) или дата на раждане, ако лицето е чуждестранен гражданин;
- Номер на паспорт или лична карта и дата на валидност;
- Забележка, в случай че лицето не е български гражданин. Изисквания към документите за самоличност вижте на бутон "Паспорт и Виза".




Във връзка с COVID-19 са налични специали протоколи за следните дестинации:

Информация за пътуване в ТУРЦИЯ вижте тук!

Информация за пътуване в ЕГИПЕТ вижте тук!






След направена резервация:

След подписан договор за туристическо пътуване и плащане на аванс или цяла сума по време на резервация по чартърните програми, TEZ TOUR се задължава да представи документи за пътуване на клиентите 7 дни преди занимаване - ваучер, програма, полетно разписание, медицинска застраховка. Това може да стане на място в офиса на TEZ TOUR или Вашия травел агент, по e-mail или направо на летище при заминаване от изпращащия представител на TEZ TOUR.       ТО ТЕЗ ТУР е длъжен да предостави предварителни пътнически данни (PNL)  на Държавна Агенция „Национална Сигурност“, съгласно приетия закон за получаване и обработване на резервационни данни (ДВ 56/2018), Европейската директивата (EU) 2016/681 относно използването на резервационни данни на пътниците с цел предотвратяване, разкриване, разследване и наказателно преследване на терористични престъпления и тежки престъпления, и официалното писмо на Държавна Агенция „Национална Сигурност“. В тази връзка всеки пътуващ е необходимо задължително да предостави следните данни:
- име и фамилия;
- дата на раждане;
- националност;
- номер на документ, с който ще пътува и датата му на валидност.

Събраните лични данни са стриктно поверителни и ще се използват само за служебни цели.


По време на пътуване:

Проверете за налични следните документи преди отпътуване. Те трябва да се носят задължително по време на пътуването:

- Лични документи - международен паспорт или лична карта (в зависимост от страната на пътуване);
- Пакет с документи, предоставени от Вашия травел агент или от TEZ TOUR - ваучер, програма, полетно разписание, медицинска застраховка, общи условия към застраховката.
- Други (в зависимост от програмата).


СЪВЕТИ:

- Пригответе си дребни пари в брой в местната валута на дестинацията. 

- Консултирайте се с Вашия мобилен оператор за условия за включване на роуминг.

- Не забравяйте, че е лична отговорността на туриста да пази всички личин документи, пари и ценности, които носи със себе си. Нито един хотел  / ТО / ТА не носи отговорност за забугени/забравени вещи.

- Внимателно сверете правилното изписване на личните Ви данни във ваучерите, медицинската застраховка и самолетните билети преди отпътуване. В случай на разминаване се свържете с Вашия туристически агент.

-Предварително проверете с вашият мобилен оператор дали мобилният Ви телефон поддържа роуминг, както и предварително се запознайте с условията и тарифите за разговори от и до чужбина.

- При ползване на дебитни/кредитни карти извън България задължително преди отпътуване се запознайте с условията и тарифите на Вашата банка за ползване на картите в чужбина, както и какви са процедурите при загубена/открадната карта.


ПЪТУВАНЕ С ДЕЦА ДО 18 ГОДИНИ


Деца до 18 години пътуващи с двама родители - задължителен международен паспорт (за деца 0-18) и/или лична карта (за деца 14-18г) в зависимост от посещаваната дестинация. При родители с различни фамилии е необходимо да се представи акт за раждане или заверено копие.


Деца до 18 години пътуващи с един родител или придружител - необходимо е нотариално заверена декларация за разрешение за пътуване от другия родител/и. При различни фамилии на родител и дете отново е необходим акт за раждане.

Декларации може да изтеглите по-долу от тази страница!


Промени по вече направена резервация
може да се правят съгласно условията по договора за туристическо пътуване. Моля, при настъпване на такава ситуация, да се свържете с нас на телефон 0700 46 600 или с Вашия травел агент.




При невъзможност или отказ от пътуване се прилагат анулационните условия по договор, които могат да бъдат намерени и в програмата на пътуването. Моля, при настъпване на събитие, което възпрепядства пътуването Ви, да се свържете с нас на телефон 0700 46 600 или с Вашия травел агент. По желание на клиента TEZ TOUR предлага съдействие при сключване на застраховка "Отмяна на пътуване", която се заплаща допълнително. Стойността ѝ е в зависимост от цената на закупения пакет и срок на анулация по договор за туристическо пътване. Възможност за добавяне на такава застраховка има в деня на сключване на договора, съгласно условията на "ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ДРУЖЕСТВО ЕВРОИНС" АД . 



МНОГО ВАЖНА ИНФОРМАЦИЯ:
Медицинската застраховка е сключена в "ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ДРУЖЕСТВО ЕВРОИНС" АД /асистираща компания: "ЕВРО-ЦЕНТЪР"/.
При евентуално настъпване на застрахователно събитие по време на пътуването, ПОТРЕБИТЕЛЯT трябва веднага да се обърне към асистиращата компания на "ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ДРУЖЕСТВО ЕВРОИНС" АД - "ЕВРО-ЦЕНТЪР", на дежурен телефонен номер, указан в полицата (00420 221 860 651)!
Уведомяването на асистиращата компания и съгласуване на извършените разходи е задължително по 'Общи условия' по застраховката. В противен случай, застрахователят има право да откаже да покрие разходите за евентуално лечение




ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПОВРЕДЕН БАГАЖ

За щетите на Вашия багаж при повреда или частични липси от съдържанието на багажа, трябва да съобщите при пристигането си в службата за "Изгубен багаж" на съответното летище преди преминаването на митнически    контрол на летището, от която ще ви бъде направен Протокол за щета на багаж (Damage report).

Рекламациите трябва да бъдат придружени от следните оригинални/ сканирани документи:

    Протокол за повреден багаж (DamageReport)
    Протокол за невъзможна поправка.
    Бордни карти
    Багажен(и) етикет(и)
    Банкова сметка/IBAN/SWIFT CODE
    Жалба

Моля, да изпратите Вашата писмена рекламация, придружена с необходимите документи по пощата или сканирани на е-мейл адрес book@teztour.bg до 7 дни след издаването на Протокол за щета на багаж (Damage report).




ЛЕГЕНДА към офертите на TEZ TOUR:

TEZ TOUR препоръчва

Хотели със статус "TEZ Tour препоръчва" са подбрани хотели, които туроператора препоръчва за почивка на база на редица критерии. Тези хотели не винаги присъстват в списъка с хотели с "Незабавно потвърждение" и при резервация се налага да се изчака определено време за потвърждение.

Незабавно потвърждение

Този статус гарантира свободни стаи от конкретната категория и хотел. При резервация на хотел със статус "Незабавно потвърждение" потвърждението се генерира автоматично.

Ранно записване

Резервации по промоция „РАННИ ЗАПИСВАНИЯ“ с валидни сроковете за плащания, упоменати в съответната промоционална оферта, а именно – пълно плащане до крайния срок на валидност на офертата. Промоцията за ранни записвания за отделни хотели може да бъде прекратена и преди посочения срок на действие в случай на изчерпване на предвидения за продажба по ранни записвания брой стаи в тези хотели.


НАСТАНЯВАНЕ В ХОТЕЛИТЕ
:
ROH ( Run Of the House ) предполага настаняването да се извършва по усмотрение на администрацията на хотела ( т.е. ако в хотела има различни типове стандартни стаи като например Land View, Sea View, Main Building, Club Room и т.н., при ROH настаняването може да е в който и да е от тези типове стаи в в зависимост от наличността към момента на настаняване ).
В повечето хотели, при настаняване в стандартен тип стая на двама възрастни с две деца (DBL + 2CHD) се предоставя само едно допълнително легло (разтегателно легло или диван).

 

ТИПОВЕ ПАНСИОНИ:

RO
– само настаняване, без изхранване.
BB ( Bed & Breakfast ) – само закуска ( безплатни напитки по време на закуската: чай, кафе, вода ).
HB ( Half Board ) – полупансион – закуска + вечеря ( безплатни напитки само по време на закуската: чай, кафе, вода ).
FB ( Full Board ) – пълен пансион – закуска, обяд и вечеря ( безплатни напитки само по време на закуската: чай, кафе, вода; по време на обяда и вечерята напитките се заплащат ).
FB+ ( Full Board Plus) – пълен пансион – закуска, обяд и вечеря + някои напитки ( най – често вино или бира ) по време на храненията.
Al ( All Inclusive ) – всичко включено в цената: пълен пансион + алкохолни и безлкохолни напитки местно производство.
Al+ ( All Inclusive Plus ) – всичко включено в цената: пълен пансион + алкохолни и безлкохолни напитки местно производство, както и някои услуги по усмотрение на администрацията на хотела.
UAl ( Ultra All Inclusive ) - всичко включено в цената, плюс някои вносни алкохолни напитки и някои допълнителни услуги по усмотрение на администрацията на хотела / в някои хотели тази система присъства под наименование AEAI, HEAI, AIS, DAI, EAI, AAI, DLAI, HCAI и др./.

 

X


Декларация за самостоятелно пътуване на дете
PDF 25.14KB
Декларация за пътуване на деца с придружител
PDF 25.71KB
„Бисквитките“ ни помагат да предоставяме услугите си. С използването им приемате употребата на „бисквитките“ от наша страна. Научете повече
Разбрах